Afyonkarahisar, spor kenti vizyonu doğrultusunda ulusal ölçekte çok önemli bir organizasyona daha ev sahipliği yapıyor. Türkiye İşitme Engelliler Spor Federasyonu’nun 2026 yılı resmi faaliyet programı kapsamında planlanan Erkekler ve Kadınlar Voleybol Türkiye Şampiyonası Final Müsabakaları, kentte düzenlenen görkemli bir açılış seremonisiyle resmen başladı.
Türkiye’nin dört bir yanından gelen işitme engelli voleybolcuları bir araya getiren turnuva, kentin modern spor altyapılarından biri olan Tınaztepe Spor Salonu’nda start aldı. Organizasyonun ilk gününde gerçekleştirilen resmi geçit ve açılış törenine; çok sayıda sporcu, antrenör, teknik idareciler ve sporseverler katılım göstererek tribünlerdeki yerini aldı.

Kadınlar ve Erkekler Kategorisinde Toplam 13 Takım Fileye Yükseliyor
Afyonkarahisar’da şampiyonluk kupasını kaldırmak adına sahaya çıkan ekiplerin kategorilerine göre dağılımı da netleşti. Son derece çekişmeli geçmesi beklenen şampiyonada erkekler kategorisinde 6, kadınlar kategorisinde ise 7 takım olmak üzere toplamda 13 iddialı kadro parkeye çıkıyor. Türkiye'nin farklı coğrafi bölgelerini temsil eden bu takımların, zirve mücadelesi için hafta boyunca ter dökeceği aktarıldı.

6 Büyük İlin Temsilcileri Afyonkarahisar Parkelerinde
Tınaztepe Spor Salonu’ndaki dev organizasyonda madalya mücadelesi verecek kulüplerin hangi illerden katılım sağladığı da kamuoyuyla paylaşıldı. Şampiyonada Denizli, Tekirdağ, Bursa, İstanbul, Gaziantep ve Muğla illerinden gelen takımların yer aldığı bildirildi. Gruplar halinde oynanacak müsabakaların ardından eleme turlarına geçileceği ve büyük final heyecanının cuma günü oynanacak son maçlarla birlikte tamamlanmasının planlandığı kaydedildi.

İl Müdürü Nedim Aslan: "Tüm Takımlarımıza Başarılar Diliyorum"
Açılış seremonisinde sporculara ve teknik heyetlere hitaben bir konuşma gerçekleştiren Afyonkarahisar Gençlik ve Spor İl Müdürü Nedim Aslan, böylesine anlamlı ve özel bir şampiyonaya ev sahipliği yapmaktan ötürü kent adına büyük gurur duyduklarını ifade etti.
Sporun birleştirici gücüne vurgu yapan İl Müdürü Nedim Aslan, turnuvaya katılan tüm takımlara, sporculara ve onları yetiştiren teknik ekiplere müsabakalar boyunca başarılar dileklerini iletti. Karşılaşmaların tam bir centilmenlik ve dostluk havası içerisinde geçeceğine olan inancını dile getiren Aslan, tüm Afyonkarahisarlıları bu heyecan dolu maçları tribünden izlemeye davet etti.



Next




