Afyonkarahisar bürokrasisinde geçtiğimiz günlerde yaşanan tayin sürecinin ardından boşalan idari makama atanan isim netleşti. Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından kente görevlendirilen yeni İl Müdürü Melih Melik Kara, göreve başlama işlemlerinin ardından Afyonkarahisar Valisi Dr. Naci Aktaş’ı makamında ziyaret etti.
Kent genelinde yürütülen kentsel dönüşüm projeleri, çevre koruma yatırımları, imar planlamaları ve iklim değişikliğiyle mücadele faaliyetlerini sevk ve idare edecek kurumsal yapının başına getirilen Melih Melik Kara, şehre gelerek idari mesaisine start verdi. Bu kapsamda kentteki mülki amirleri ziyaret takvimini başlatan yeni İl Müdürü Kara, valilik makamında Vali Dr. Naci Aktaş ile bir araya gelerek kentin çevresel vizyonu hakkında ilk görüşmeyi gerçekleştirdi.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Afyonkarahisar Vali Dr. Naci Aktaş, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü görevine resmen atanan Melih Melik Kara’ya yeni idari sorumluluğunun şahsı, bakanlık teşkilatı ve tüm Afyonkarahisar halkı için hayırlara vesile olmasını diledi.
Görüşme, Vali Aktaş’ın İl Müdürü Kara’ya çalışmalarında kolaylıklar ve başarılar temenni etmesinin ardından çekilen anı fotoğrafıyla tamamlandı.

Next




