Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, Miraç Kandili dolayısıyla bir mesaj yayınladı. Başkan Büyükerşen, bu özel günün tüm vatandaşlar için birlik, beraberlik ve dayanışma ruhunu pekiştirmesini dileyerek herkese hayırlı kandiller temennisinde bulundu. Eskişehir halkının yanı sıra tüm yurt genelinde yaşayan vatandaşlara da seslenen Büyükerşen, bu müstesna gecenin toplumsal huzur ve kardeşlik bağlarını daha da güçlendirmesini umut ettiğini ifade etti. Büyükşehir Belediye Başkanı, Miraç Kandili'nin insanları bir araya getiren, sevgi ve hoşgörüyü pekiştiren bir fırsat olduğunu vurgulayarak, vatandaşları yakınları ve komşularıyla birlikte bu anlamlı günü paylaşmaya davet etti. Başkan Büyükerşen, Miraç Kandili'nin aynı zamanda yardımlaşma ve destek olma duygusunu da kuvvetlendiren bir zaman olduğunu ifade etti. Bu nedenle, özellikle Miraç Kandili'nde ihtiyaç sahibi insanlara yardım elini uzatmanın önemini vurguladı. Büyükşehir Belediye Başkanı, herkesin ekonomik ve sosyal olarak zor bir dönemden geçtiği şu günlerde, dayanışma ve yardımlaşma ruhunun daha da önem kazandığını belirtti. Büyükerşen ayrıca, Miraç Kandili'nin ahlaki değerlerimizi güçlendirmek ve manevi hayatımıza katkıda bulunmak için önemli bir fırsat olduğunu da dile getirdi. Kendimize ve çevremize daha fazla zaman ayırarak iyi davranışlarımızı arttırma ve sevdiklerimize daha çok zaman ayırma fırsatı yakalayabileceğimiz bu kutsal geceyi en iyi şekilde değerlendirmemiz gerektiğini ifade etti. Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Yılmaz Büyükerşen, Miraç Kandili'nde evlerde yapılan ibadetlerin yanı sıra, sosyal medyada da dayanışma ve sevgi mesajlarının paylaşılmasının önemine değindi. Başkan Büyükerşen, herkesi bu özel günü sosyal medyada da etiketlerle paylaşarak birlik ve beraberlik mesajları vermeye davet etti.