Sandıklı Belediyesi’nin geleneksel olarak düzenlediği Termal Turizm ve Gurbetçi Festivali, büyük bir coşkuyla başladı.

Protokol ve Vatandaşlar Bir Araya Geldi
Protokol ve Vatandaşlar Bir Araya Geldi
İçeriği Görüntüle

Sandıklı Kaymakamı Önder Çengel, Sandıklı Belediye Başkanı Adnan Öztaş ve çok sayıda sivil toplum kuruluşu temsilcisi ile ilçe protokolünün katılımıyla gerçekleşen festivalin açılış programı yoğun ilgi gördü.

Festival, kortej yürüyüşüyle başladı. Ardından, kurulan stantların açılışı yapıldı ve ziyaretler gerçekleştirildi. Misafirlere sunulan ikramlar, sıcak bir festival atmosferi oluşturdu.

Coşkulu bir başlangıç yapan festival, önümüzdeki günlerde düzenlenecek konserler ve çeşitli etkinliklerle devam edecek.