Afyonkarahisar Belediyesi, şehir içi toplu taşıma sisteminde önemli bir değişikliğe gidiyor. Belediye tarafından yapılan açıklamaya göre, 15 Ağustos 2025 tarihinden itibaren belediyeye ait halk otobüslerinde nakit ödeme uygulaması tamamen sona erecek.

Yeni düzenleme kapsamında toplu taşıma hizmeti, yalnızca Afyon Kart, 2 ve 3 binişlik kullan-at kartlar ile temassız kredi ve banka kartları aracılığıyla kullanılabilecek. Uygulamayla birlikte, yolcuların daha hızlı ve güvenli bir ulaşım hizmetinden faydalanması hedefleniyor.

Belediye yetkilileri, vatandaşların geçiş sürecinde herhangi bir mağduriyet yaşamamaları için gerekli hazırlıkları yapmalarını önemle hatırlatarak, anlayışları için teşekkür etti.

Vali Aktaş Yeni İl Müdürü Kara'yı Ağırladı
Vali Aktaş Yeni İl Müdürü Kara'yı Ağırladı
İçeriği Görüntüle

528552605 18416337484106299 6786569747209259801 N