Reklam
Bugun...


BAŞKAN ÇOBAN'DAN FLAŞ AÇIKLAMA!.. AFYON'A DENİZ VE PLAJ GETİRİYORUZ!..
Belediye Başkanı Burhanettin Çoban eski stadyumun yıkılması sırasında kendisine yönelik “Spor yapacak alan kalmadı” eleştirisinde bulunanlara sosyal medya aracılığıyla cevap verdi.

BAŞKAN ÇOBAN'DAN FLAŞ AÇIKLAMA!.. AFYON'A DENİZ VE PLAJ GETİRİYORUZ!..
+ -

Belediye Başkanı Burhanettin Çoban eski stadyumun yıkılması sırasında kendisine yönelik “Spor yapacak alan kalmadı” eleştirisinde bulunanlara sosyal medya aracılığıyla cevap verdi.

Eski Stad arkasında Beleştepe olarak bilinen kayalığın çevresinde yapılan Şehit Ömet Halisdemir Parkı’nı ziyareti sırasında çektiği fotoğraf ve video kayıtlarını sosyal medyadan paylaşan Belediye Başkanı Çoban eleştirileri cevapladıktan sonra önemli bir yatırımın da ipucunu verdi. Çoban şunları söyledi:

“HANİ SPOR YAPACAK YER KALMIYORDU

ŞEHİT ÖMER HALİSDEMİR PARKI

YOĞUN İLGİ GÖRÜYOR

Şehir içersindeki eski stadyum yıkılıyor, biz burada spor yapıyoruz nerede spor yapacağız diye eleştirilerle karşı karşıya kalıyorduk. İşte şimdi eski stadyumumuzun 30 metre ilersinde Şehit astsubay Ömer Halisdemir parkımızı hizmete açtık.4 metre genişliğinde tartan koşu ve yürüyüş pistinde her yaştan vatandaşımız kadın erkek ağaçların ve çiçeklerin içersinde sporlarını yapıyorlar. Dün parkımızı ziyaret ettiğimde birçok vatandaşımızdan teşekkürler aldım. Stadyumdaki kiremit tozu parkur yazın toz, kışın ise Çamur halinde oluyordu. Şimdi vatandaşımız ağaçlar ve çiçekler içersinde daha uzun bir parkurda koşusunu yapıyor. Eski stadyum ve çevresinde toplam 585 adet ağaç vardı. Sadece bu parkımızın içersinde şuan 1000'e yakın ağacımız var. İnşallah yeni açılacak yollarla birlikte 2000'den fazla ağacımızı buraya dikeceğiz. Böylelikle eskisinden daha fazla ağacımız ve yeşil alanımız olacak. Bu arada eski stadyumda yeşil alan olarak sadece stadyumdaki çimler vardı. Şimdi ise bu parkımız 20.000 m² den daha büyük bir alanda vatandaşımıza hizmet verecek. İnşallah yakın bir gelecekte beleştepeye bir adet kafeterya yapacağız. Yakında müthiş bir açıklamam daha olacak. Afyon'a deniz ve plaj getiriyoruz desem acaba Bunu nasıl karşılayacaksınız? Bekleyiniz.






YORUMLAR
16 Yorum

HAVAMIZ YERİNDE ,TEBRİKLER AFYON !
24-11-2017 16:36:00
Afyonda ki Denizin sahili Akdeniz mi olacak Ege Denizi mi? Liman da olacak mı?
Selin m
30-10-2017 15:41:00
Aslında çok güzel bir fikir ama oraya rahatça gidebilcekmi bayanlar, taşlanmasınlarda.... Malum zihniyet ortada
apo
25-09-2017 19:37:00
Sayın BaşkanımrnFatih mahallesi 5 evler 803 sokak ve aşağısında belediyemizin birtek dikili ağacı yoktur çoçuk parkımız ve büyükler için yaşam alanımız ve spor alanımız yıllardır park bahçeler müdürlüğü tarafından yapılmıyor hep sallıyorlar.Ayrıca sokak yollarımızın yol kenarı bordürleri yok çamurdan kışın geçemiyoruz 2017 yılında kaldırımlarımız yok lütfen ilgilenir misiniz sayın bakanımıza da sesleniyorum lütfen mahallemize ağaçlandırma ve park için bir çalışma başlatması mümkün müdür yapılmazsa en son çaremiz mahallemizde imza toplayıp Reisimiz sayın Cumhurbaşkanımıza göndereceğiz artık bizlerde köy görünümlü mahalleden kurtulup şehirde yaşadığımızı çevre düzenlemesiyle hissetmek istiyoruz saygılar sunuyorum
hasan
11-09-2017 09:50:00
sayın mehmet bey elbette akarçaydaki sivrisinekten şikayetçiyiz. ama en büyük şikayetimde sırf akarçay var diye o bölgede yüksek kira bedelli olması , aynı evler fatih te eşrefpaşa da vb yerlerde yarı fiyatına.. uydukentte fiyatlar uçuk...
alibey
09-09-2017 15:32:00
poşetlerle bu iş olmaz.öğleye kadar açıktaki poşetler kedi köpekler dağıtıyor.adam gibi çöp konteyneri olmalı.
Mehmet
09-09-2017 01:07:00
Sayın hemşerilerim, sivrisinek ve karasinek şikayetiniz yokmu. Akarçaydan sonra uydukent sinek ve sivrisinek tarlası oldu. Deniz diye bataklık
sait oka
06-09-2017 13:08:00
umarız bu yorumları yetkililer okuyordur... tüm vatandaşların ortak istediği önce temiz bir çevre... apartmanlarımızın önüne çöp kovası istiyoruz....
yusuf korkmaz
05-09-2017 16:04:00
ne göl istiyoruz ne deniz ne de plaj. belediye asli görevi olan sokakların temizliğini yapsın yeter. tüm sokaklar pis bebek bezi ve artık yemeklerle dolu çöp sularından asfalt renk değiştirmiş. ilk önce sağlık biz deniz değil sadece çöp konteynırı istiyoruz. istiklal mahallesine bi gidin bakın. her yer çöp içinde. başkanın evinin önünde varmı acaba bu pislik
ali yılmaz
29-08-2017 17:29:00
akarçay gibiyse aman kalsın ... insanlar mikroptan ölmesinde...
pınar ulutürk
29-08-2017 17:24:00
Akarçay var da ne oluyor ? balıklar suyun pisliğinden ölüyor çayın sonlarına doğru( yüntaş camitarafı ) suyun üstü ölü balık dolu. o balığı yiyen zehirlenir birde insanlar oltayla geliyor.. kapı pencere açamıyoruz normal evlerde 5 ise akarçay tarafındaki evlerde 50 sivrisinek var.. kapımızın önlerine küçük çardak yaptılar sevgilisini alan geliyor affedersiniz 1. 2 . kattaki insanlar balkonuna oturamıyor.. arif olan anlamıştır ne demek istediğimi... birde pis bırakıyorlar etrafı. pislik demişten bu nasıl şehir .. apartman önlerinde çöp konteynırı yok. herkes kapısının önüne belirli yerlere bırakıyor çöpünü.. o çöpün suyu akıyor. kedi köpek geliyor o poşetleri yırtıyor. sonra sokaklarda bebek bezi mi ararsın, yemek artığımı herşeyler ortada... tabi birde şu da var belli saatlerde çöpler aşağıya indiriliyor o saate kadar artık evin soğan kokusu vs eçöp eve dönmesin diye çöpler balkonlara çıkarılıyor...vallahi önce belediye ^'belediye olabilmeyi' bilecek. sosyal hizmetlerini esirgemeyecek
Tuğrul
29-08-2017 16:33:00
Akarçay'a trilyonlarca lira para harcandı. Güzelde oldu ancak Akarçay'ın tamamlayıcısı olan 3. köprü civarındaki selçuklu mahallesindeki çok büyük araziyi ihale ile sattınız trilyonluk yatırımı öldürdünüz. Orası akarçay'ın tamamlayıcısı olabilirdi. Çay bahçeleri, lunapark, düğün salonları, iş yerleri, binicilik tesisleri vb buna benzer bir çok proje başka illerde mevcut.
mahmut kilci
29-08-2017 08:41:00
Mevcut Akarçayı Ankara yoluna kadar veya fuar alanındaki gölete kadar uzatsak. küçük teknelerle mahalleler arası ulaşım sağlansa. durak 1:fuar alanı-hafızoğlu yağ yanı (çarşı ve karşıyaka için), durak2: uydukent, fen lisesi, sağlık meslek ve akarçay durağı. durak3: devlet hastanesi durağı. durak4: otogar durağı gibi yapılsa. karşılıklı küçük teknelerle hem yolculuk yapılır. trafik akışına faydası olur. hem de anadoluda ulaşım noktasında çok süper olur. sayın bakanımızda bu işe el atarsa bu iş olur inşaallah diye düşünüyorum.
yakup alan
28-08-2017 14:48:00
Sayın başkanımızın ilk döneminde stadyumun imara açılmasını sağlayanlar Afyondaki gözü dönmüş rantcı mütahitlerdi .Bu yanlış kararı belediye başkanı eski SSK hastanesi neyse ki spor tesisi yapılarak ve stadyumdan kurtaralıbilen küçük bir alan yeşil alan olarak düzenlenilerek telafi edilmeye çalışıldı.Afyonlu vatandaşlar olarak şimdi boş olan eski doğumevinin de yeşil alan olmasını bekliyoruz.
Sandıklılı
28-08-2017 13:58:00
Erbakanda Kayseri için demişti.talebesi nihayetinde.keçinin çıktığı yere oğlağıda çıkarmış
REİS
28-08-2017 12:55:00
Plaj afyonunu neyine zatn 9 ay kış gibi bişey sen önce bi belediye otobüsü tramvay getir işiniz gücünüz hava civa millete faydalı hizmet yok.
Ömer Seferoğlu
28-08-2017 12:10:00
Taklitler aslını yüceltirmiş, sen çok yaşa Yılmaz Büyükerşen.. :)