Bugun...
Reklam


AFSU TOPLUTAŞIM KONTAK KAPATIYOR!..
19 Mart 2017 yılında ilimiz trafik akışını rahatlatmak adına kurdukları AFSU Şirketi ile toplu ulaşım sağlamayı hedefleyen şirket aradan daha bir yıl geçmeden kontak kapatıyor

AFSU TOPLUTAŞIM KONTAK KAPATIYOR!..
+ -

19 Mart 2017 yılında ilimiz trafik akışını rahatlatmak adına kurdukları AFSU Şirketi ile toplu ulaşım sağlamayı hedefleyen şirket aradan daha bir yıl geçmeden kontak kapatıyor

Odak Gazetesinin bugünkü haberine göre;
 
AFSU Ulaşım Şirketi adı altında kurulan ve ilimizin toplu ulaşım sıkıntısını ortadan gidermesi beklenen şirket amacına ulaşamadan kapanıyor. Noter vasıtasıyla 15 gün önce Afyonkarahisar Belediyesi tarafından şirkete ihtarname çekildi. Otobüs seferlerinin sözleşmeye uygun yapılmadığı gerekçesiyle çekilen ihtar da pek fazla etki etmedi. Bunun üzerine AFSU Şirketi bünyesinde yer alan 20 otobüs geçtiğimiz günler içerisinde satılmış önceki gün ise 40 otobüs daha satılarak şirkette otobüs kalmamıştı.

Otobüsler satıldı

Günlerdir otobüslerin içlerine ve kart dolum merkezlerine astıkları “İnternette sorun olduğu için dolum yapılamamaktadır. Teşekkürler”  yazıları ile kart dolumu yapmayan şirketin son seferlerini 25 Şubat Pazar günü yapacağı ve kontak kapatacağı öğrenildi. Büyük umutlarla kurulan şirketin yüksek miktarda borcunun da bulunduğu iddia edildi. Vatandaşlar ise uzun bir süredir AFSU Şirketi’nin otobüsleri sefere koymadığını ve bu yüzden büyük mağduriyetler yaşadıklarını belirtmişlerdi. 

​ODAK GAZETESİ






YORUMLAR
14 Yorum

osman
28-02-2018 23:46:00
turex neden gitti? minibüsçü terörü yüzünden... silahlar sıkıldı şehir merkezinde, camları kırıldı mahalleden geçerken... ihaleyi alırken aklınızda vatandaşa hizmet değil, tekele devam etmek vardı. 65 yaş üstü, şehit, gazi yakınları ve engelliler size yük geldi her zaman. minibüsçülerden ve o çin keranesi gibi led lambayla donatılmış minibüslerinizden, saçını buzağı yalamış, artist, ergen şoförlerinizden tiksiniyorum.
şevket
28-02-2018 08:28:00
bu ulaşıma eğer belediye el atmaz ise ve belediye bizzat kendisi yapmaz ise aynı sorunlar tekrar yaşanacaktır bu düşünce nerdeeeee başkan çobanda güya belediyemiz büyükşehir olacak daha ulaşımı çözemiyonuz kaldıki siz büyükşehiri yöneteceksiniz ...
adil olun
27-02-2018 15:17:00
Arkadaşım biraz adil olun ya. Kalkmış Turex'te yaşlılarda parayla biniyordu diyorsunuz. Ayıptır. Bu işi ilk Turex çıkardı. Akabinde siz ne yaptınız onca milletin Ah'ını aldınız. Her şey daha güzel olacak zam olmayacak dediniz bir baktık çok kısa bir zaman içinde zam yaptınız ve zam bizim hakkımız dediniz. Zamanında turex varken 0.75-TL'ye kadar ücretleri çektiniz zarar etmediniz şimdi kurduğunuz şirket mi yaşlılardan zarar ediyor. O yalanı bir geçin. Bizzat kendim şahidim gençlere bile kart vermişsiniz binip kartı okuttuğunda ücretsiz diyordu. Önünüze gelene kart vermişsiniz sonra günah keçisi yaşlılar. hele bir gün sabah işe giderken duraktan aldığı yaşlısı genci bayanı hepside ücretsiz kart bastı böyle olduğu için battınız. Adil olun kardeşim adil olun.
Adem CONKER
27-02-2018 12:01:00
Birilerine peşkeş çekilmeden belediye asıl görevlerinden olan şehir içi ulaşımı kendisi yapmalıdır. Belediye sitesine ve kent meydanı tabelasının yanına tramvay hattı resmi koyup bir çivi bile çakmadan olmaz bu işler adam gibi bir belediye başkanı gelmeli büyükşehir sınırında deniliyor icra avukatının kenti soymaktan başka işi olmadığı görülmeli onun yerine düzgün bir belediye başkanı adayı bulunmalıdır.
Adem CONKER
27-02-2018 12:01:00
Birilerine peşkeş çekilmeden belediye asıl görevlerinden olan şehir içi ulaşımı kendisi yapmalıdır. Belediye sitesine ve kent meydanı tabelasının yanına tramvay hattı resmi koyup bir çivi bile çakmadan olmaz bu işler adam gibi bir belediye başkanı gelmeli büyükşehir sınırında deniliyor icra avukatının kenti soymaktan başka işi olmadığı görülmeli onun yerine düzgün bir belediye başkanı adayı bulunmalıdır.
şevket
27-02-2018 09:19:00
yeni gelecek olan şirketi heyecanla bekliyor veya belediyenin kuracağı sistemi merakla bekliyoruz umarım DERS alınmıştır ...
yücel şen
26-02-2018 09:02:00
otobüs işi şahısta olmamalı istanbul gibi akıllı biletlerle bu işi en iyi yürütebilecek devlettir yani belediye şehir içi ulaşım sorunu çözecek yerdir belediye vatandaşı için bu işe el atmalıdır saygılar...
vatandaş
23-02-2018 09:55:00
umarım çok iyi şirket gurubu gelirde halk rahat eder ....
AFYONLU
23-02-2018 09:51:00
bu habere bir afyon vatandaşı olarak çok sevindik afyon karahisar vatandaşına yakışır düzenli bir şirket gerekir
ugur
23-02-2018 09:31:00
turex gittiğinde kalmıştınız minibüslerin tekeline zaten son 4 aydır park afyonun ordan yürüyerek gidiyorum sahipata mahallesine kadar minibüscüler kendi pisliğinde boğulsun inşallah. Belediye başkanımızdan allah razı olsun çalışıyor halkının refahı ve huzuru için devam.
RECEP ÇİFTÇİ
22-02-2018 20:16:00
BELEDİYE BİR AN ÖNCE EL ATMALI GEREKİRSE KENDİ YAPMALI BU BİR KAMU GÖREVİDİR. MİNİBÜS TERÖRÜNÜ HERKES HATIRLAR. minibüslere bırakmak demek ben belediyeciliği yapamıyorum demek. melih gökçek ten önce bay çoban gitmeli idi. afyon bakan olamasa perişan olur.
Aykut Kutay
22-02-2018 20:07:00
Belediye 10 tane körüklü otobüs alarak şehir içi ulaşım sıkıntısını çözmeli. Duraklara elektronik panolar koyarak otobüslerin hangi güzergaha hangi vakitte gideceği dakika dakika belirtilmelidir. Eğer istenirse şehir içi ulaşım sorunu çok kısa sürede çözülür. Belediye bu işe soyunmak zorunda. Saygılarımla
Ömer Böcek
22-02-2018 19:06:00
Afsu kartlarında kalan paralar ne olacak para iadesi yapilacak mi
Lokman kurt
22-02-2018 16:13:00
30 adet kredi borcu yatirdim.sen bir yildan bahsediyorsun. Iyi arastir.2.5 yil odu.duzeltme yaparmisin.Sanmiyorum.haber olsun torba dolsun.peki neden stop.65 yasi yazsaydin.Yoneticilerle konuşsaydın rnSebeplerinide yazsaydin.